Home / Rap / Bazanji – Damage

Bazanji – Damage

Damage – Bazanji Lyrics, Letra:
We just keep on winning and I know they can’t stand it
We do not relate like I’m from a different planet
I’ve been going crazy lately I’ve been tryna manage
I’m out of control imma keep on doing damage
If you come around me I might let it bang
I don’t wanna see em ever coming in my lane
They keep tryna call imma always let it ring
I don’t need nobody imma do it for the team

As soon as I get it I’m never lookin back
Everything I see I keep inside and put it on the track
I don’t need to cop a Bugatti to show I’m makin racks
Put my heart in every line and they all tryna paint it black
Damn, if u want the drip I’m Aquafina
They been tryna ride my wave but I just move like katrina
My demeanor been meaner than ever
I’m living way better
When I don’t put all my effort into pleasing people forgetting
Everything that I do
Everything that I say
Lately I been overthinking gotta get out my way
I been tryna do it all before I run out of days
And when it’s all said and done I hope they see what I gave
Yea

We just keep on winning and I know they can’t stand it
We do not relate like I’m from a different planet
I’ve been going crazy lately I’ve been tryna manage
I’m out of control imma keep on doing damage
If you come around me I might let it bang
I don’t wanna see em ever coming in my lane
They keep tryna call imma always let it ring
I don’t need nobody imma do it for the team

Please don’t call my phone I’ve been in the tropics
If we talking business I just wanna see the profit
They must think I’m gothic cuz I been a hot topic
The music hitting Harden I’m not playin for the rockets
If we shooting for the top I got a 100 rounds
Keep the ammo by my side just in case they run me down
They looking for they flow I seen it in the lost and found
Put that money where ya mouth is and we never hear a sound
But they all tryna be great
Everybody in a rush I’m ok if I’m late
I’m just following my path it ain’t really a race
And if you in it for the cash we can never relate, yeah

We just keep on winning and I know they can’t stand it
We do not relate like I’m from a different planet
I’ve been going crazy lately I’ve been tryna manage
I’m out of control imma keep on doing damage
If you come around me I might let it bang
I don’t wanna see em ever coming in my lane
They keep tryna call imma always let it ring
I don’t need nobody imma do it for the team
Letra lyrics lyric letras versuri
musiek lirieke tekstet testi paroles

Ride With Me – Bazanji
Letras da Musica Yea-yeah You been acting like a stranger, said you'd see me later But you never call back, I been getting faded Running out of patience, ...
Snakes – Bazanji
Lyrics, Letras da Musica I seen all the signs I seen all the signs They been tellin lies they been telling lies Watching how I move ...
Bazanji – Free My Mind
Lyrics, Letras da Musica When it all comes down to it, I just wanna free my mind, yeah Even if I gotta go through it, ...
Bazanji – Count You Twice (ft. Alexi Blue)
Count You Twice - Bazanji (ft. Alexi Blue) Lyrics, Letra: And when I count my blessings I count you twice, all day all night And here I am ...
Life I Chose – Bazanji
Bazanji - Life I Chose (Prod. Syndrome) (Official Audio} Confira Lyrics, Letra da musica com Video para Ouvir, Aprenda agora a cantar todas ...
Runnin' – Bazanji
Lyrics, Letras da Musica I got my city on lock, I got the internet buzzin’ Every song that I drop, You got the fireman comin’ Bringing that heat with ...
Want The Word – Bazanji
Want The Word - Bazanji I want the world Yeah, I want the world Yeah, I want it all Said I want the world Yeah, I want the ...
Bazanji – Damage
Damage LyricsBazanjiChorus We just keep on winning and I know they can't stand it We do not relate like I’m from a different planet I've been going ...
Runnin’ – Bazanji
Lyrics, Letras da Musica I got my city on lock, I got the internet buzzin’ Every song that I drop, You got the fireman comin’ Bringing that heat ...
Bazanji – 2019
2019 - Bazanji Lyrics, Letra: Look Yeah, yeah, yeah I came on the scene and I did it alone I work every weekend I been in the zone Got so ...
Bazanji – Fake Friends
Lyrics, Letras da Musica Same ones Day ones No time for fake ones Got me I got you All dreams they come true Stay down till the end Need me ...
>Bazanji – Real Me
https://www.youtube.com/watch?v=U0eOL6tFOow Real Me Lyrics Verse 1 Take it back to my journey Being broke was not working (ay) Minimum wage I wasn't paid But I knew that I'd be worth it Go ...
Bazanji – Real Me
Lyrics, Letra: Real Me - Bazanji Take it back to my journey Being broke was not working Minimum wage I wasn’t paid But I knew that it’d ...

Deixe uma resposta

Esse site utiliza o Akismet para reduzir spam. Aprenda como seus dados de comentários são processados.

%d blogueiros gostam disto: