bbno$ – keep up ft. trippy tha kid

keep up – bbno$ ft. trippy tha kid Lyrics Letra:
chorus
Trip about numbers then I got em up
Yeh my Eyes quite low might just blame it on the cup

I used to give a fuh
Now banking on some luck
I Turned an average textbook life to flexing ALL THIS SPENSIVE STUFF

ItS be mightY difficult———-
Yeah running after blues
MMMHMMM
Yeh

verse 1
Blues clues
U mean the clues blue right?
I got
Some New shoes
And they Sketchers with the lights

Your tape was doo doo
I’m Only dropping dynamite
Don’t tell me what to do
Iet me finesse it how I like

I got that
New whip
3 wheels
Diamonds on my trike
I’ll make a
New hit
For real
Like Every other night
I’m on my
Tour shit
Yeh u know
I wrote this on a flight
Find me
Running after blues I can’t wait till they be in sight

verse 2
Uhhhhhhhhhhhh
Have you seen my bank roll – (roll on kick half bar)
I’m talking bout length, height, width, double dough
Drip drip drip drop, from my ice, now I’m soaked

Uhhh Where’s a towel yo?

u gun learn some physics
Just to bite my flow?
Huhhhhhh
If i pipe your bitches
Please just let it go
Bruhhhh YEH
Did too many vids
And now I’m out of clothes
CUHHH
Yeh
Running after benjies
This like all I know
DUHHHH

TRIPPY VERSE
You don’t know nothin about the shit we be puffin
My music hot as the oven like you just burnt your turducken
You love it
I been above it the influence I been fuckin wit bein sober I’m tired of always bein the drunkest
Uh
What you need from me
I got love I got buds do you want
All the fun
that my team runnin
I don’t need money
But I love what I love from the ground to above
always fiend for it
Everybody wanna come my way
Everybody wanna know my name
Drop it down to the ground while I blow propane
I don’t need to do cocaine
All this energy I bring
All alone on my own let freedom reign
Imma Great Dane you’s a lil pup boi
Always talking but I never gave a fuck Boi
I have decided i will stay alive
For the ride I’ll be fine the money is in my eyes

bbno$ – feeling good ft. gooch
Feeling good - bbno$ ft. gooch Lyrics Letra: Intro: bbno$ Wait, what am I supposed to say? Chorus: bbno$ I'm feeling great, I'm feeling great I'm feeling ...
bbno$ – I DON’T CARE AT ALL CAUSE I GOT MONEY
I DON'T CARE AT ALL CAUSE I GOT MONEY - bbno$ Lyrics, Letra: Intro: bbno$ I don't care at all cause I got money (I ...
bbno$ – it gon’last
it gon'last - bbno$ Lyrics, Letra: Chorus I got bands, they multiplying They gon' last, they gon' last And my cash is exponential It gon' last, it gon' last Verse ...
bbno$ – mememe
mememe - bbno$ Lyrics, Letra: Ayy, man, the-, the fuck you mean you ain't heard no fuckin' Lentra the God? How come all this ...
bbno$ & yung gravy – bandsville
bandsville - bbno$ & yung gravy Lyrics, Letra: Verse 1: bbno$ Baby gravy drip too much, the weather rainy, yeah Only find me whippin' ...
bbno$ – on god ft. Lewis Grant
on god - bbno$ ft. Lewis Grant Lyrics, Letra: Chorus: bbno$ & Lewis Grant I just wanna cut loose, snip, fuck a job (Fuck ...
bbno$ – quarantine freestyle
quarantine freestyle - bbno$ Lyrics, Letra: Bars yeah, hit it from the back spectacular i'm a big boss y'aint no amateur take em to the moon ...
Brevis – Mmmyea (ft. bbno$)
Lyrics, Letra: Song lyrics not found: Submit the lyrics of this song. In the form! letras2.com A letra desta musica não foi encontrada, Envie no ...
bbno$ – sriracha
Lyrics, Letra: sriracha - bbno$ and them dem dollas made my spidey sense a ring - a ring - ring that booty on that thottie made me sping a ...
Yung Gravy & bbno$ – Early Afternoon Stroll
Early Afternoon Stroll - Yung Gravy & bbno$ Lyrics, Letra: (Intro: Yung Gravy}: Jason Rich on the beat (Verse 1: Yung Gravy}: Oh shit, why the flow so mean Your ...
Yung Gravy – Whole Foods ft. bbno$
Whole Foods - Yung Gravy ft. bbno$ Lyrics Letra: Intro: Yung Gravy Wait, that ain't me? You're tellin' me that-, that that ain't me? ...
bbno$ – shining on my ex ft. yung gravy
shining on my ex - bbno$ ft. yung gravy Lyrics, Letra: Intro: bbno$ It's bbno$ Verse 1: bbno$ Why she tryna bite me? Why she tryna dite ...
bbno$ – thankful ft. lewis grant
thankful - bbno$ ft. lewis grant Lyrics, Letra: had to get my money up i put it on my mom u drop shitty music sussyboi u are ...
bbno$ – slop
slop - bbno$ Lyrics, Letra: Chorus I fight like anaconda, why you tryna buck up? My money got way longer, do you need a close-up? I place another comma, ...
%d blogueiros gostam disto: