bbno$ – pop song

pop song – bbno$ Lyrics, Letra:
Verse 1
Label told me, “Write a pop song”
I went, “Whoa-oh-oh”
Girlie told me, “Buy that new purse”
I said, ”No-o-o”

Chorus
Everybody seems so proud that I’m chartin’ now
And I don’t know why but it seems that I’m uninterested

Verse 2
So I ditched my girl
Finally felt right and I bought myself pearls
Oh shit, I’m enthusiastic
‘Cause now I got rich and I’m glad this ain’t a bit
No way, don’t care, won’t do it your own way, na-na-na

Chorus
I don’t know why but it seems that I’m uninterested
I’m so impressed with myself, you’ll stay interested
Uninterested

Verse 3
Sippin’ Five Alive
I’m glad I got some gin to pair
All I got is time, I got a watch I always wear
Cute girls on my side, I will not judge ya if you stare

Chorus
I don’t know why but it seems that I’m uninterested

Verse 4
400K straight to the bank, levitate
Don’t let my water still, only sippin’ Perrier
Do not rep chains, got a degree, lemonade
Find me pipin’ yoga thots ‘cause I need to meditate
She hit the downward dog
She a champ, no pog

Chorus
I don’t know why but it seems that I’m uninterested
I’m so impressed with myself, you’ll stay interested
Uninterested

Outro
Whoa, oh-oh
Uninterested

Letra lyrics lyric letras versuri musiek lirieke tekstet paroles

bbno$, andrei, Killa Fonic, Azteca & Nane – go gettas
go gettas - bbno$, andrei, Killa Fonic, Azteca & Nane Lyrics Letra: Chorus: bbno$ I'mma go get 'em, got cheddar Slice it up and then ...
bbno$ – slop
slop - bbno$ Lyrics, Letra: Chorus I fight like anaconda, why you tryna buck up? My money got way longer, do you need a close-up? I place another comma, ...
bbno$ – too easy
too easy - bbno$ Lyrics, Letra: All this shit too easy, dawg! Money be, applebee, f*ck that bih Quick to be grabbing my money with ...
Yung Gravy & bbno$ – Early Afternoon Stroll
Early Afternoon Stroll - Yung Gravy & bbno$ Lyrics, Letra: (Intro: Yung Gravy}: Jason Rich on the beat (Verse 1: Yung Gravy}: Oh shit, why the flow so mean Your ...
Yung Gravy & bbno$ – Cadbury Creme
Cadbury Creme - Yung Gravy & bbno$ Lyrics, Letra: Intro: TrippyThaKid & Yung Gravy Baby Gravy Trippy, that's the team Jason Rich baby (Uh, uh, ...
bbno$ – doubles ft. swerzie
doubles - bbno$ ft. swerzie Lyrics, Letra: Pre chorus nonsense: I got my numbers up, I might just run it up I got my numbers up, I might ...
Yung Gravy & bbno$ – Myrtle Beach Summer 1974
Myrtle Beach Summer 1974 - Yung Gravy & bbno$ Lyrics, Letra: Intro: Y2K Yo what the fuck is up YouTube, this your boy Y2K Just ...
bbno$ – on god ft. Lewis Grant
on god - bbno$ ft. Lewis Grant Lyrics, Letra: Chorus: bbno$ & Lewis Grant I just wanna cut loose, snip, fuck a job (Fuck ...
Yung Gravy & bbno$ – Off the Goop feat. Cuco
Off the Goop - Yung Gravy & bbno$ feat. Cuco Lyrics, Letra: CHORUS (Cuco) Off the molly, off the bean What’s this boy doin’ looking so ...
bbno$ & ceo@business.net – out of control
out of control - bbno$ & ceo@business.net Lyrics, Letra: Verse 1: ceo@business.net Yeah, yeah Playin' Smash Bros with my friends Another Friday night Swervin' past their ends Another ...
bbno$ – stucco
stucco - bbno$ Lyrics, Letra: Skrr skrr skrr, skrr skrr skrr Don't touch me sussie boy yeah heard you need a bandage Glance at my bank statement, think ...
bbno$ – thankful ft. lewis grant
thankful - bbno$ ft. lewis grant Lyrics, Letra: had to get my money up i put it on my mom u drop shitty music sussyboi u are ...
bbno$ – mememe
mememe - bbno$ Lyrics, Letra: Ayy, man, the-, the fuck you mean you ain't heard no fuckin' Lentra the God? How come all this ...
Brevis – Mmmyea (ft. bbno$)
Lyrics, Letra: Song lyrics not found: Submit the lyrics of this song. In the form! letras2.com A letra desta musica não foi encontrada, Envie no ...
%d blogueiros gostam disto: