Bedoes & Lanek – Lesbijki

Lesbijki – Bedoes & Lanek Lyrics, Letra:
Refren
Znów popełniam grzech
Dwie dziewczyny i ja sam to nie fair
Mówię prawdę to nie flex
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki

Zwrotka 1
Nigdy nie chciałem ciebie zranić
I żadna dziewczyna w życiu nie zastąpi twego miejsca
Jadę 200 na godzinę nie uważam na zakrętach, skrrt
Pływamy w ocenie kłamstw to nie trip
To nie ona, to nie ja, to nie my
Mercedesy, jeepy oraz Range Rovery
Ale co to znaczy kiedy nie siedzisz w nich ty
Nic, 05:05, to chyba pora iść spać
Givenchy, Paris magnifique
Te dziwki nie kochają ciebie tylko Vitkac

Refren
Znów popełniam grzech
Dwie dziewczyny i ja sam to nie fair
Mówię prawdę to nie flex
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki

Zwrotka 2
Jak lesbijki nie chcę typów bo to fejki, bo to dziwki
Nie chce z tobą pić, mordo dzięki, bo to dziwki
Lekarz kazał mi o siebie dbać
Dziewięć koła płaszcz, ja nie mogę się przeziębić
Rozmawiam z wykładowcą z akademii
Będę jebał ją tak, że aż wyjdzie z siebie i się zgubi
Jestem z bloków dziwko, umiem mądrze mówić
Ale w jakim celu miałbym konwersować z kimś
Kto jest aż tak skrajnie głupi
Czuje wstręt do ludzi, fałszywy uśmiech w gucci
Ona na kolanach jakby chciała się nawrócić
Babciu przepraszam za ten wers
Lecz nie ja jestem zepsuty to ten świat taki jest

Refren
Znów popełniam grzech
Dwie dziewczyny i ja sam to nie fair
Mówię prawdę to nie flex
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki
Diamenty w mych uszach zamieniają je w lesbijki
Letra lyrics lyric letras versuri musiek lirieke tekstet paroles

Bedoes & Kubi Producent – Janosik ft. Golec uOrkiestra
Janosik - Bedoes & Kubi Producent ft. Golec uOrkiestra Lyrics, Letra: (Intro: Stanisław Jaskułka}: Pamiętaj, że ludzie to wilki Miej oczy szeroko otwarte, ciupagę trzymaj w garści, ale ...
Bedoes & Lanek – SAUVAGE ft. Białas, Taco Hemingway
SAUVAGE - Bedoes & Lanek ft. Białas, Taco Hemingway Lyrics, Letra: Intro Zwrotka 1: Bedoes Północ, newonce, ulice warszawy są zimne Choć lato skończyło się całkiem ...
Bedoes & Kubi Producent – Rivendell
Rivendell - Bedoes & Kubi Producent Lyrics, Letra: (Refren}: Bardzo nienawidzę ludzi Znam elfów z Rivendell, mają bardzo duże łuki Bardzo dużo mówisz, jesteś bardzo, bardzo głupi One mają ...
Bedoes & Kubi Producent – Śnieg
Śnieg - Bedoes & Kubi Producent Lyrics, Letra: (Zwrotka 1}: Nowym autem przez mój stary blok Starzy znajomi mają nowy wzrok W nowej galerii nie mam starych zdjęć Mam ...
Bedoes & Lanek – Wschód ft. Kosa, White 2115
Wschód - Bedoes & Lanek ft. Kosa, White 2115 Lyrics, Letra: Intro Nocny wyścig, jebać KIA'ie Chyba zaraz się rozbije, wzmocni mnie co nie ...
Bedoes – Kwiat Polskiej Młodzieży
Kwiat Polskiej Młodzieży - Bedoes Lyrics, Letra: (Zwrotka 1}: Pora już wyłożyć prawdę na stół Z mamą dzieliliśmy szamę na dwóch Nie mów, że kurwa na gardle masz ...
Bedoes & Kubi Producent – Toy Story ft. Rafonix
Toy Story - Bedoes & Kubi Producent ft. Rafonix Lyrics, Letra: (Intro: Rafonix}: Byku, z czym ty kurwa do mnie podjeżdżasz? Z tymi skillami na "M"? Jak ja mam ...
Bedoes & Lanek – Łzy ft. KUQE 2115
Łzy - Bedoes & Lanek ft. KUQE 2115 Lyrics, Letra: Zwrotka 1: Bedoes Pokój pełen dymu, jebać czujnik Wielkie łóżko, a w nim tylko ja ...
Bedoes & Lanek – VOGUE
VOGUE - Bedoes & Lanek Lyrics, Letra: TEKST : Zwrotka 1 Bipolar, nie ma drugiej takiej jak ona A może jest, może ją kocham A może nie, może ją kocham A ...
Bedoes & Lanek – Gdzie jest Eis?
Gdzie jest Eis? - Bedoes & Lanek Lyrics, Letra: Intro To jest dla wszystkich tych, którzy czegoś szukają Zwrotka 1 Powiedz dlaczego stoisz sama i nie ...
Bedoes & Lanek – Michelangelo ft. Pressa
Michelangelo - Bedoes & Lanek ft. Pressa Lyrics, Letra: Refren: Bedoes Marzę o G-Wagen odkąd dowiedziałem się, że miłości nie kupie Już nie pytaj mnie, czy kocham, to ...
Bedoes & Kubi Producent – Chłopaki nie płaczą ft. Taco Hemingway
Chłopaki nie płaczą - Bedoes & Kubi Producent Lyrics, Letra: (Tag Producencki}: Jezu Chryste, Kubi! (Zwrotka 1: Bedoes}: Piłem browar na ławce Powiedziałaś mi, że mnie kochasz na zawsze Powiedziałaś mi, ...
Bedoes – Mula feat. Blacha
Lyrics, Letra: Mula - Bedoes feat. Blacha Zwrotka 1: Bedoes Famas, uzi, kałasz robi "prr!" Późną nocą mama czeka w oknie Nowe, drogie auto robi "skrrrt!" Kokaina w nowej ...
koni Bedoes & Kubi Producent – 1000
1000 - Bedoes & Kubi Producent Lyrics, Letra: (Zwrotka 1}: Późna noc, jedziemy autem (skrr, skrr, skrr) Ona patrzy na mnie i mówi mi, że kocha, i ...
%d blogueiros gostam disto: