Dave East – Baby

Baby – Dave East Lyrics, Letra:
Intro
Ooh, I think of you with pride
And I keep you satisfied, oh, baby
Oh, baby

Chorus
When times got hard, you had your boy with no stress (No)
Love is a war, you got me out here with no vest
I be up all night, I ain’t been getting no rest (None)
I wish I had glasses to see what’s under your dress (Word)
Baby give me your best (Best), I love how them jeans fit your waistline (Waistline)
Courtside, they see us on the baseline (They see us)
You turn me on every time we FaceTime
If you my baby, you gon’ stay mine, you my (Baby)

Verse 1
We started out as friends but now we lovers
How we start out on the block and end up underneath them covers?
Let’s try the backseat of my Benz without no rubber (Woo)
Pussy good, Kairi been saying she want a little brother (Ahh)
You think I’m joking right? I just got back from Cali
We can smoke tonight, I love scary movies, let’s fuck the Poltergeist
I know the last cat did you wrong, I’m here to show ya right
I put in time to learn all about you, this wasn’t overnight (Nah)
You my B-A-B-Y, no more wearing Levi (Nah)
Took you out Adida’, we private like a G5
I know you gotta be tired, put you in Prada, you mine
Your exes gotta be blind, just think you not in your prime
Dotted that line, well, shit, it gotta be signed, ‘cause you my (Baby)

Refrain
You already know you my (Baby)

Verse 2
They look embarrassed when they seen us (Uh), put karats on her finger (Uh)
She watch too much Maury, this ain’t ya average Jerry Springer (Nah)
I play the ball minglin’ (Minglin’), Puerto Rican looking Armenian (Armenian)
A palm reader couldn’t see our future, nah
Blacking off that pressure, I done lost my car key again
Style fifty shades of grey, I studied Kama Sutra
Hallelujah, knocking Odd Future, look in my eye like, “I’ll do ya”
We play Queens for the night, hit God Brewer
My past shorties tryna pop up like I knew ya (Knew ya)
I’m chasing cash, but this shit can get nasty as five sewers (Nasty)
A couple ice cubes in the glass, splash of Kahlúa (Woo)
We get into shit, but I been the shit, man that’s manure
I be lying if I said I wasn’t attracting cougars (Lyin’)
We fucked with Ashanti on repeat, that shit was foolish
Shout out my youngin Yim, I’m with the movers, I’m the coolest (Uh)
Kept on my Rollie, she just tryna smoke me like I’m hookah
If that ain’t ya lady, then why you take her to the jeweler? (Why?)
Don’t embrace her like ya shoota, couple in like my cooler
That Versace shirt smooth but I’m smoother (Smoother)
I’m Slick Rick without the patch, introduced her to my ruler

Refrain
You my, yeah
You my (Baby)
You my (Baby)

Chorus
When times got hard, you had your boy with no stress (No)
Love is a war, you got me out here with no vest
I be up all night, I ain’t been getting no rest (None)
I wish I had glasses to see what’s under your dress (Word)
Baby give me your best (Best), I love how them jeans fit your waistline (Waistline)
Courtside, they see us on the baseline (They see us)
You turn me on every time we FaceTime
If you my baby, you gon’ stay mine, you my (Baby)

Verse 3
This ain’t nothin’ they heard through the grapevine (Uh-uh)
They said if you love her, then you gon’ make time
Even if she try to run, know I’m gon’ chase mine
Disrespect that I’m doin’ federal estate time

Refrain
You my (Baby)
You my (Baby)

Outro
Oh, you my baby
Survival
Letra lyrics lyric letras versuri musiek lirieke tekstet paroles

Perfect Letra – Dave East Feat. Chris Brown
Perfect Letra - Dave East Feat. Chris Brown Letras da Musica Oh, we ain't friends no more? Why you won't listen no more? Damn, I let ...
Dave East – They Wanna Kill You (Lyrics) ft. DJ Premier
They Wanna Kill You - Dave East ft. DJ Premier Lyrics, Letra: Intro Who she like, Lee? She like Freaky Freaky Leeky? Freaky Leeky That's what I ...
VADO x DAVE EAST “Boo’d Up”
VADO x DAVE EAST "Boo'd Up" (DatPiff Exclusive - OFFICIAL AUDIO) Confira Lyrics, Letra da musica com Video para Ouvir, Aprenda agora a ...
You The Same – Dave East
You The Same - Dave East Letras da Musica Paranoia 2 on the way That's what I will say Uh You the same You the same You the same Project bitches tell ...
Once Upon A Time – Dave East x Vado
Dave East x Vado "Once Upon A Time" (OFFICIAL AUDIO) Confira Lyrics, Letra da musica com Video para Ouvir, Aprenda agora a cantar ...
Dave East – Fresh Prince Of Belaire Ft. Rick Rose
Dave East Ft. Rick Rose - “Fresh Prince Of Belaire” (Official Audio) Confira Lyrics, Letra da musica com Video para Ouvir, Aprenda agora ...
Dave East – Imagine
Lyrics, Letras da Musica I don't shit they never seen, the fuck do you mean? (huh?) Blue strips on all the cheese, I want me some ...
Dave East – On My Way 2 School
On My Way 2 School - Dave East Lyrics, Letra: Intro Alright, let's get up 6:30 in the morning (Oh my God), you got 15 ...
Maybach (Eastmix) – Dave East
Dave East - Maybach (Eastmix) (OFFICIAL AUDIO) Confira Lyrics, Letra da musica com Video para Ouvir, Aprenda agora a cantar todas as letras ...
Dave East – Alone ft. Jacquees
Alone - Dave East ft. Jacquees Lyrics, Letra: (I can't you leave you alone) (You got me feenin') (You got me going crazy) I can't leave ...
Dave East – Devil Eyes (Lyrics) ft. Mozzy & E-40
Devil Eyes (Lyrics) - Dave East ft. Mozzy & E-40 Lyrics, Letra: Intro Ayy, cuz, Nixon disrespect will not be tolerated in the Dirt, nigga That's ...
Dave East – My Loc
https://www.youtube.com/watch?v=f8IcKcqZCUI Dave East - My Loc Lyrics, Letra: Check out the lyrics of the full song with official video to listen to, Learn to sing ...
Dave East – Penthouse ft. J-Black
Penthouse - Dave East ft. J-BlackLyrics, Letra: Intro: J Black This view is everything Shit, I could get used to this Verse 1: J Black Curtains wide ...
Trey Songz – Rotation ft. Dave East
Rotation - Trey Songz ft. Dave East Lyrics, Letra: (Chorus: Trey Songz}: Yeah, girl you fine, hella fine, so fine, damn right, yeah, that's my observation Think you ...
%d blogueiros gostam disto: