Lil Peep – red drop shawty (feat. kirblagoop)

red drop shawty – Lil Peep (feat. kirblagoop) Lyrics Letra:
Intro
Charlie Shuffler

Chorus: Lil Peep
I got drugs in my coat, I put love in my coke
Everywhere I go, hoes wanna give me throat
I got mud, I got blow, I get lonely on my own
‘Til my plug hit my phone, and your bitch give me dome
Back to the drugs, pop a pill, fall in love
With a stripper in the club, I got demons in my mud
Red drop cups, baby I don’t give a fuck
Red drop cups, baby I don’t give a fuck
Coke in her nose and my dick all in her butt
Red drop shawty, baby I don’t give a fuck
Red drop cups, baby I don’t give a fuck
Red drop cups, baby I don’t give a fuck, hell nah

Verse: KirbLaGoop
Two blue pills and they both 30 millis
I be flippin’ in the city if I got Bobby and Whitney
I got 2 for the 20 bet they know I get it in
I be flippin’ on the 10 with my kin, fuck a friend
7.5. rollin’ live ‘cause they know that’s west side
In the north cross the track, where I ride where I die
That’s why I got it tatted on me, you can see it in my back
Yeah, 100 ‘til the death and you can hear it in my breath
I’m never ever bend and I’ll never ever fold
Stay true I was told put a hunna on the stove
I’ma never switch up, and I never ever change
My whole life I’ve been strugglin’, I’ll forever be the same

Chorus: Lil Peep
I got drugs in my coat, I put love in my coke
Everywhere I go, hoes wanna give me throat
I got mud, I got blow, I get lonely on my own
‘Til my plug hit my phone, and your bitch give me dome
Back to the drugs, pop a pill, fall in love
With a stripper in the club, I got demons in my mud
Red drop cups, baby I don’t give a fuck
Red drop cups, baby I don’t give a fuck
Coke in her nose and my dick all in her butt
Red drop shawty, baby I don’t give a fuck
Red drop cups, baby I don’t give a fuck
Red drop cups, baby I don’t give a fuck, hell nah

Lil Peep – LA to London ft. Gab3
LA to London - Lil Peep ft. Gab3 Lyrics, Letra: Intro: Lil Peep, Lil Tracy, BetterOffDead Bitch, I feel like Fish Narc BetterOffDead, nigga I try to ...
Dreams & Nightmares – Teddy x Lil Peep
Letras da Musica (Chorus: Teddy: It's my fairytale, dreams and nightmares Sippin' on this potion, hope it make me see clear Baby, fifth pocket pills help me sleep ...
Lil Peep – fucked up
fucked up - Lil Peep Lyrics Letra: Intro Fucked up, yeah Girl, you got me fucked up, yeah Verse I ain't gonna lie, I'ma keep it real I ...
Lil Peep – Haunt u
Lil Peep - Haunt u (Extended+Lyrics) Confira Lyrics, Letra da musica com Video para Ouvir, Aprenda agora a cantar todas as letras desta ...
Lil Peep – 4 Gold Chains (Ft. Clams Casino)
Lyrics, Letras da Musica Yeah-eah-eah-eah She's tryna find the, tryna find this girl But it's so dark, I was under club lights Find this girl, find She's tryna ...
Lil Peep – 16 Lines
16 Lines - Lil Peep Lyrics, Letra: (Intro}: 16 lines of blow and I'm fine You're wastin' your time, wastin' your time Please don't cry (Chorus}: 16 lines of blow and ...
Lil Peep – gucci mane
gucci mane - Lil Peep Lyrics Letra: Charlie Shuffler Cocaine in your bitch brain I'm gettin' high since Friday Where my bitch say No pain when my ...
Lil Peep – Liar
Liar - Lil Peep Lyrics, Letra: Intro I've been through a lot boy (Punk star) I've been through a lot boy I ain't gonna stop ...
Lil Peep – OMFG
OMFG - Lil Peep Lyrics Letra: Intro This is a certified hood classic Kill myself My life is goin' nowhere I want everyone to know that I ...
Lil Peep – hellboy
hellboy - Lil Peep Lyrics Letra: Intro: Hellboy Animated: Blood and Iron Sample Can this be him? The one I have waited centuries to see? How ...
Lil Peep – nose ring
nose ring - Lil Peep Lyrics Letra: Chorus We had all of it planned out Baby girl, what the fuck is the plan now? (What's ...
Lil Peep – Sunlight On Your Skin ft. iLoveMakonnen
Sunlight On Your Skin - Lil Peep ft. iLoveMakonnen Lyrics, Letra: (Intro: Lil Peep}: Come, let's watch the rain as it's falling down Sunlight on your skin when ...
Lil Peep – Rockstarz ft Gab3
Rockstarz - Lil Peep ft Gab3 Lyrics, Letra: Intro: Fish Narc, Lil Tracy & BetterOffDead The sun is out so put your screen down I'm ...
Dreams & Nightmares – Teddy x Lil Peep
Letras da Musica (Chorus: Teddy: It's my fairytale, dreams and nightmares Sippin' on this potion, hope it make me see clear Baby, fifth pocket pills help me sleep ...
%d blogueiros gostam disto: