Lil Poppa – Special

Special – Lil Poppa Lyrics Letra:
Intro
Special I just want you to know you’re special
I’m just waiting on God to bless you having dreams with my granny nigga
Fuck what they saying lil nigga
Go hard for the family

Hook
They telling me I came too far to ever think bout going back
Like wait a minute stop right there look where you at
It’s only one of you, you can’t help everybody and that’s a fact
Just stay to yourself and keep on running up them racks
Well ok I’m cool with that and you can’t hold no gun round me if you ain’t no fool with that
And you can’t hit this blunt if you ain’t help create the pack
Ima say I love you cause I really love you just don’t say it back
Cause I been hurt before by something I loved in the past

Verse 1
Soon as you put your trust in a nigga they do you bad
Ain’t leading the race but I ain’t in last
With Baby Tay if I ain’t in class
Everything I smoke that shit be gas
Aye bout no hoe I ain’t going out sad
Steady speaking on me that don’t make me mad I’ll just put shorty on your ass
And once he smashed that’s when the bag gone just get his ass on
I ain’t talk to her since she blocked my last phone I heard she moved on
Every since then I been trying to find somebody I can do wrong
But I can do bad all by myself I don’t need no bitch I don’t need no help
Double the racks I need more belts
New choppa for lil one cause he gone step
I be worried for em cause he like Steph pull up and shoot from anywhere
They hop out on women and baby they saw us outside too but they wouldn’t dare
But it’s ok we ain’t playing fair cause you can’t breathe without no air

Verse 2
You gone change on me do it fast
It’s ok I’m cool with your decision
I been by my lonely for a minute social distancing
Before the pandemic hit
Like why they call me on some give me shit like give me that and give me this
Same ones ain’t never gave me shit I don’t get it
I’m numb I don’t feel it teacher asked me why my notebook say no pity
Cause when I leave this school house baby that’s how I’m living
Hop on the bus back to the trenches aye I got love for all these niggas
They screaming gang it ain’t the same whatever you wanna call it nigga
Even with my flaws I never showed a flaw I’m raw
Never let them see you sweat what I was taught gotta love by that without a doubt
Bitch I did all this without a scout still tryna fuck a nigga spouse
Still tryna send 7.62’s in his house for running his mouth
Hook
They telling me I came too far to ever think bout going back
Like wait a minute stop right there look where you at
It’s only one of you, you can’t help everybody and that’s a fact
Just stay to yourself and keep on running up them racks
Well ok I’m cool with that and you can’t hold no gun round me if you ain’t no fool with that
And you can’t hit this blunt if you ain’t help create the pack
Ima say I love you cause I really love you just don’t say it back
Cause I been hurt before by something I loved in the past

Ksoo ft. Lil Poppa – Living Legend
Ksoo ft. Lil Poppa - Living Legend Lyrics Letra: Check out the lyrics of the full song with official video to listen to, ...
Lil Poppa – Dead Wrong
Dead Wrong - Lil Poppa Lyrics, Letra: Verse 1 I go by Wild Child, the chosen one, the golden one Tiger Woods we'll put a hole in ...
Lil Poppa – R.I.P. Remix (ft. 42 Dugg)
R.I.P. Remix - Lil Poppa (ft. 42 Dugg) Lyrics Letra: Intro Damn it, Franchise, you did it again Iceberg want a bag, bitch Verse 1: Lil ...
Lil Poppa – 2019
Lyrics, Letra: ⦁ Check out the lyrics of the full song with official video to listen to, Learn to sing this song. not found: Submit ...
Lil Poppa – Groovy
Groovy - Lil Poppa Lyrics, Letra: Intro Dmac on the fuckin' track This shit slide I know them niggas ain't on shit, they just gon' talk about me (Watch ...
Lil Poppa – Introduction
Lyrics, Letra: Introduction - Lil Poppa Intro Dubba-AA flexin' High Def go crazy This is the sound Verse Mama say, "Son, you a blessing in disguise, I ain't ...
Lil Poppa – Been Thru (Lyrics) ft. Quando Rondo
Been Thru (Lyrics) - Lil Poppa ft. Quando Rondo Lyrics, Letra: Intro: Lil Poppa KimJ with the heat J West Beats I ain't the bad ...
Mozzy – Winning
Winning Lyrics Intro Mommy, India got the beats Verse 1: Lil Poppa I just hit some paper to my nigga, he did a favor for me I just made ...
Lil Poppa – R.I.P.
R.I.P. - Lil Poppa Lyrics Letra: Why these niggas paying for attention Putting me in they mentions Playing like we don't stand on business Shit all ...
Lil Poppa – Leaders
Leaders - Lil Poppa Lyrics, Letra: Intro Mommy, India got them beats Yung Ting, you goin' crazy Chorus They watch what I do and follow it 'cause they know I'm ...
Lil Poppa – Frontline
Frontline - Lil Poppa Lyrics, Letra: Intro Kim J ballin' on these hoes, huh? Yung Ting, you goin' crazy Verse 1 I promise I won't fall for no sucka ...
Lil Poppa – Proud Of Him
Proud Of Him - Lil Poppa Lyrics Letra: Verse 1 Probably ain’t fit for this shit I still ain’t met nobody real as us Better keep ...
Lil Poppa – Hate Poppa
Hate Poppa - Lil Poppa Lyrics, Letra: Intro 48Hz Chorus I'ma be straight regardless, I'm heartless I don't wanna be a part of what they started Can't let none of ...
Lil Poppa – John Wick (Lyrics) ft. Neno Calvin
John Wick (Lyrics) - Lil Poppa ft. Neno Calvin Lyrics, Letra: Intro You know, I just had a dream, it's— It's 5AM in Miami, we ...
%d blogueiros gostam disto: