Too Many Years Letra – Kodak Black


Too Many Years Letra – Kodak Black
Letras da musica:
(Hook: PnB Rock):::
I done gave the jails too many years
Years that I won’t get back
And I swear I done shed too many tears
For niggas that I won’t get back
Yeah I got niggas in the graveyard
Niggas in the state yards
I swear not a day goes by
That I don’t think about the times
I wish that I could rewind

(Hook: PnB Rock):::
‘Cause I done gave the jails too many years
Years that I won’t get back
And I swear I done shed too many tears
For niggas that I won’t get back
Yeah I got niggas in the graveyard
Niggas in the state yards
I swear not a day goes by
That I don’t think about the times
I wish that I could rewind

(Verse 1: Kodak Black):::
I told my mama we gon’ be fine
So I’m up all night way after sleep time
I’m just thinkin’ ‘bout Lil Kuda
Gave my dog a dime
He put a buckshot in a nigga’s behind
No daddy so I grew up to the street life
But my son, I’ma keep him in the beehive
Scheming on a heist, I need to change my life
Been geekin’ all night, I’m going senile
With two niggas toting three 4-5’s
I seen a nigga play gangsta, then he broke down
Lost a lot, lost his mind in the courthouse
I’m on XXL, I’m in New York now

(Hook: PnB Rock):::
‘Cause I done gave the jails too many years
Years that I won’t get back
And I swear I done shed too many tears
For niggas that I won’t get back
Yeah I got niggas in the graveyard
Niggas in the state yards
I swear not a day goes by
That I don’t think about the times
I wish that I could rewind

(Verse 2: Kodak Black):::
I keep thinkin’ ‘bout my niggas
I think I need a jigga
I would keep on falling victim
Lost up in the system
Miss my brothers and my sisters
Damn I miss my lil one
I know sometimes I be tripping
But I just miss my niggas
I got codeine in my liver
I gave the judge a piece of me
I’m too street for the industry
But I think that’s where I need to be
‘Cause verbally, mentally, and physically I keep that heat
Me and my brother fit in
We smoking one with PnB
Niggas say they fuck with me
But lowkey they be easin’ me
Bitches don’t mean shit to me
People tryna sentence me
How a youngin’ posted on the street, gon’ call it Sesame
1K ‘til the death of me, don’t put your life in jeopardy

(Hook: PnB Rock):::
I done gave the jails too many years
Years that I won’t get back
And I swear I done shed too many tears
For niggas that I won’t get back
Yeah I got niggas in the graveyard
Niggas in the state yards
I swear not a day goes by
That I don’t think about the times
I wish that I could rewind

Kodak Black – Because Of You
Because Of You - Kodak Black Lyrics, Letra: I see it now, I'm gettin’ tender, y'all (Here we go) I'm gettin’ tender Fuck it, I'ma just show ...
A$AP Rocky – CALLDROPS ft. Kodak Black
Lyrics, Letras da Musica Money and the power, money and the power Eyedrops (Fuckin' with the killas) Teardrops Droptops (Fuckin' with the killas) Eye drops I was thinking to my self, ...
Kodak Black – Pimpin Ain’t Eazy
Pimpin Ain't Eazy - Kodak Black Lyrics, Letra: (Intro}: Ty, they dead, flies everywhere Y'all know that, it’s Lil Kodak, you play, you late Ain't no punk in me.. ...
Moneybagg Yo – Lower Level ft. Kodak Black
Lower Level - Moneybagg Yo ft. Kodak Black Lyrics, Letra: (Intro: Moneybagg Yo}: I feel up, but I feel grounded at the same time Hey, free them guys ...
Now Time – Kodak Black
Now Time - Kodak Black Letras da Musica Aye, this beat here sound weird as fuck But you know once you start having fun with it, you ...
Time Never Mattered Letra – Kodak Black
Time Never Mattered Letra - Kodak Black Letras da Musica (Verse 1)::: Couldn't even make it out my home, I was over thinkin' Am I depressed or stressed, ...
Kodak Black – Malcolm X.X.X.
Malcolm X.X.X.- Kodak Black Lyrics, Letra: Intro: Herman Blake Now, Minister Malcolm, the thing that I thought might be good for starting it off ...
Kodak Black – Calling My Spirit
Calling My Spirit - Kodak Black Lyrics, Letra: (Verse 1}: I put my heart in my lyrics I gave it all I could give I made it hot at ...
Albee Al – From The Bottom ft. Kodak Black
Lyrics, Letra: ⦁ Check out the lyrics of the full song with official video to listen to, Learn to sing this song. not found: Submit ...
Kodak Black – Gnarly ft. Lil Pump
Gnarly - Kodak Black ft. Lil Pump Lyrics, Letra: (Intro: Kodak Black:: I just took Cialis, but she on a molly Let's get gnarly I get out my body Yeah, ...
Call You – Kodak Black
Lyrics, Letras da Musica Ayy, Ben, I always call you when I need a hit, man I call you when I need to roll one I call ...
Kodak Black – Close To The Grave
Close To The Grave - Kodak Black Lyrics, Letra: (Intro}: You know death right around the corner and prison my next-door neighbor Feel like I'm dyin’ to live I ...
Bill and Jill – Kodak Black
Lyrics, Letras da Musica Alright, I got, I know how I'mma start this Yeah, when we link up, man, we legendary They be hatin', they be lyin' ...
Gucci Mane, Bruno Mars, Kodak Black – Wake Up In The Sky
Wake Up In The Sky - Gucci Mane, Bruno Mars, Kodak Black Lyrics, Letra: (Bruno Mars & Gucci Mane Fly, fly, fly It's Gucci (it's Gucci) Huh? Fly (woo) I ...
%d blogueiros gostam disto: