Mozzy – The Homies Wanna Know

The Homies Wanna Know – Mozzy lyrics, Letra:
Intro
JabariOnTheBeat

Verse 1
Painkillers hardly help, but I’ma still pop
No regards for the children, that nigga still shot
I’m feared in physical form, that’s why I feel Pac
How we let ‘em kill Nipsey, though? I’m still shocked
That nigga showed me so much love I couldn’t hold the tears
Inspired by the marathon he ran all these years
Granny left a voicemail I’ll never delete
She say she proud, least I know she forever at peace
Lookin’ out for Zoe kids, whatever they need
I treat ‘em like my own kids since brody deceased
Double-digit the yeek, free lil’ pimpin’ Talik
If you ever circle a face, you’re a witness to me
Cold fifty gets you sizzled, this a game of keeps
She let her youngin slip away and then she blame the streets
Lured in by the chicken that the game offered
The judge talkin’ twenty plus when she made offers (Yeah)

Chorus
Ayy, what you risk, lil’ nigga? (What you risk, lil’ nigga?)
Who you body, who you strip, lil’ nigga?
Talk to me, though (Talk to me, though)
What type of prison time you did, lil’ nigga? (Uh-huh)
Where you from? Who jumped you in, lil’ nigga?
The homies wanna know (The homies wanna know), yeah
Ayy, what you risk, lil’ nigga?
Who you body, who you strip, lil’ nigga?
Talk to me, though (Talk to me, though)
What type of prison time you did, lil’ nigga? (Uh-huh)
Where you from? Who jumped you in, lil’ nigga?
The homies wanna know (The homies wanna know)
Verse 2
Dear ma, I shoulda listened, I was trippin’
I never thought that a killa convert to witness
I never thought that this money’ll burn bridges
I never thought that my niggas would turn distants
Self-made when you did it with no assistance
Granny used to tell me, “You got it, baby, you gifted”
Watch pops rock up a birdie inside the kitchen
Watch unc’ bust down a birdie on dinner dishes
‘Member when I told you I love you, I really meant it
Fuckin’ with the suckas and usin’ my love against me
Sacrifice my life and my freedom when it was risky
Your loyalty is questionable, I don’t know if you with me
I don’t know if you got me like I got you
Like you don’t recall what happened after what’s-his-name popped you
Ain’t tryna do that time ‘cause he innocent, but he got to
Aggressive panhandlin’ textin’ and I’ma block you
I swear, I only question you, gangsta, because it not you (Yeah)

Chorus
Ayy, what you risk, lil’ nigga? (What you risk, lil’ nigga?)
Who you body, who you strip, lil’ nigga?
Talk to me, though (Talk to me, though)
What type of prison time you did, lil’ nigga? (Uh-huh)
Where you from? Who jumped you in, lil’ nigga?
The homies wanna know (The homies wanna know), yeah
Ayy, what you risk, lil’ nigga?
Who you body, who you strip, lil’ nigga?
Talk to me, though (Talk to me, though)
What type of prison time you did, lil’ nigga? (Uh-huh)
Where you from? Who jumped you in, lil’ nigga?
The homies wanna know

Letra lyrics lyric letras versuri musiek lirieke tekstet paroles

Mozzy – Pricetag ft. Polo G, Lil Poppa
Pricetag - Mozzy ft. Polo G, Lil Poppa Lyrics, Letra: Intro Mommy, India got them beats Seph  got the waves Chorus: Lil Poppa & Polo G Shooter  ...
Berner – 3 Deep ft. Mozzy
Berner - 3 Deep ft. Mozzy Lyrics, Letra: Song lyrics not found: Submit the lyrics of this song. In the form! letras2.com EN - ...
Nobody Knows – Mozzy
Lyrics, Letras da Musica (Verse 1: Mozzy : I had to grind, had a lot of money on my mind Started off with a drawer full of ...
Lud Foe – Die 2 ft. Mozzy
Lyrics, Letra: ⦁ Song Lyrics Not Available: Send the lyrics of this song.Add below! letras2.com (Lyrics width="640" height="825" marginheight="0" marginwidth="0"> " ...
Jay Rock – The Other Side ft. Mozzy, DCMBR
The Other Side - Jay Rock ft. Mozzy, DCMBR Lyrics, Letra: (Verse 1: Jay Rock}: 90059, we them zip holders Brick runners, real hunters, Cosa Nostra Got dope for ...
Mozzy – Big Homie From The Hood
Mozzy - Big Homie From The Hood Lyrics, Letra: Song lyrics not found: Submit the lyrics of this song. In the form! ...
Mozzy – Tear Me Down (Outro)
Tear Me Down (Outro) - Mozzy Lyrics, Letra: (Intro: Rayven Justice}: Oh, oh, oh, yeah (Chorus: Rayven Justice}: I'm not the only one with issues All the things that ...
Mozzy – My Brudda 2X ft. Trae tha Truth & CellyRu
My Brudda 2X - Mozzy ft. Trae tha Truth & CellyRu Lyrics, Letra: (Intro}: Ayy cut the music off, everybody shut the fuck up, nigga My nigga lost ...
Mozzy – Bulletproofly
Bulletproofly - Mozzy Lyrics, Letra: Intro Nigga, it be so much backdoor activity transpiring I guess dawg told blood to line me up for the free throw, right? They ...
Remember – Mozzy
Lyrics, Letras da Musica (YFN Lucci:: Oooh, sittin' here thinkin' bout how shit used to be Damn I remember, goddamn I remember those times, aye About my shit ...
Mozzy – Betrayed
Betrayed - Mozzy Lyrics, Letra: Intro Never seen you behave like, like this I ain't never been betrayed like this I never seen you behave like, like this (Triple ...
Mozzy – Keep Me Hustlin ft. Rexx Life Raj
Keep Me Hustlin - Mozzy ft. Rexx Life Raj Lyrics, Letra: (Verse 1: Mozzy Buyin' bubbles, sellin' stones was the easy route Mama stressin', it's a blessing just ...
Mozzy – Wicked ft. SG ALI
Mozzy - Wicked ft. SG ALI Lyrics, Letra: Song lyrics not found: Submit the lyrics of this song. In the form! letras2.com EN - ...
Hood Luv Me – Mozzy, Yhung T.O.
Lyrics, Letras da Musica (Verse 1: Yhung T.O.::: VVS bust down on my chain Touch this and one nine gon' do the damn thang You ain't real ...
%d blogueiros gostam disto: