Mulatto – Look Back At It

Look Back At It – Mulatto Lyrics Letra:
Intro
Uh
(Winners Circle)

Chorus
Ass so fat, make a nigga wanna grab at it
I know it’s all there, I don’t gotta look back at it (Look back at it)
Made a couple mill, now I’m in another tax bracket
I let him hit it once and never call, it’s a bad habit (Damn, damn)

Verse 1
Atlanta bitch with a Miami Cuban (Ice)
Touch it, I up it, I go Call of Duty (Grrah)
Won’t let him fuck, but I might let him chew me
Big booty, his mama think I’m a hoochie (Ha)
Just like these baguettes, yeah, the pussy wet (Wet)
I don’t only got a check on the internet
Top floor penthouse where I’m sittin’ at
He a trick, I’ma make a nigga send that
Don’t bring up no TV show, bitch, I been bodied that
I got a Birkin as big as a body bag
Freak like a circus, on dick, I’m an acrobat
If you can’t eat it, just spell out the alphabet
Yeah (Mmm), pussy make a nigga say “Mmm”
Hop in that ‘Vette and I vroom
Black truck behind me, it’s full of them goons (Grrah)
Chorus
Ass so fat, make a nigga wanna grab at it
I know it’s all there, I don’t gotta look back at it (Look back at it)
Made a couple mill, now I’m in another tax bracket
I let him hit it once and never call, it’s a bad habit (Damn, damn)
Ass so fat, make a nigga wanna grab at it
I know it’s all there, I don’t gotta look back at it (Look back at it)
Made a couple mill, now I’m in another tax bracket
I let him hit it once and never call, it’s a bad habit (Damn, damn)

Verse 2
Brand new baguetties (Ice)
He tryna slurp me up like some spaghetti (Uh)
He fell in love when he met me (He met me)
I fuck that nigga life up if he let me (On God)
I don’t do the internet, bitch, it be messy (No)
Opp in the party, get popped like confetti (Ooh)
Ain’t impressed by money, that lil’ shit petty
Niggas get intimidated when a bitch talk heavy
Got ‘em tryna do what I do (I do)
Drop the nigga, bounce back with two (Ooh)
Flood the wrist but I coulda went cool
You can come up from nothin’, I’m proof (I’m proof)
Bitch, you couldn’t walk a mile in my shoes
I’ll catch a flight to Cali just to see a new view
How we got the same twenty-four but you still broke?
I can’t give a bum nigga no excuse (Hell no)
Ass on fat, make a nigga look back (Back)
I’ma shop when I land, I ain’t even gon’ pack (No)
I be switchin’ out niggas like a motherfuckin’ mat
First Atlanta rap bitch with a muhfuckin’ plaque (On God)
Make a nigga wanna grab at it, yeah
Drop a nigga like a bad habit, yeah
Got him jumpin’ on the bandwagon
Signed to RCA, but this pussy atlantic (Wow)
Chorus
Ass so fat, make a nigga wanna grab at it
I know it’s all there, I don’t gotta look back at it (Look back at it)
Made a couple mill, now I’m in another tax bracket
I let him hit it once and never call, it’s a bad habit
Ass so fat, make a nigga wanna grab at it
I know it’s all there, I don’t gotta look back at it (Look back at it)
Made a couple mill, now I’m in another tax bracket
I let him hit it once and never call, it’s a bad habit (Damn, damn)
Letra lyrics lyric letras versuri musiek lirieke tekstet paroles

Mulatto – Pretty Ricky
Pretty Ricky - Mulatto Lyrics, Letra: Intro (David, wake up) Yeah Latto, let 'em know Yeah, yeah, yeah Chorus Pretty Ricky, pleasure the P (Real freak) Pretty Ricky, he gotta ...
Mulatto – Cheerleader
Cheerleader - Mulatto Lyrics, Letra: Intro (Freak, freak, freak, freak), ooh Bankhead got them 808s RTJ, yeah, yeah Pre-Chorus Ho-ass nigga, he ain't nothin' but a cheerleader In the hood, doin' ...
Mulatto – See Sum
See Sum - Mulatto Lyrics, Letra: Drop that pussy on that dick I’m trying to See Sum Make it clap and hit a split hoe let ...
Mulatto – On Me
On Me - Mulatto Lyrics, Letra: Whole lotta talking yeen on shit Nigga stop capping yeen having shit I ain't renting shit bitch I own it Still won't fuck ...
Mulatto – Bitch From Da Souf
Bitch From Da Souf - Mulatto Lyrics, Letra: Intro Bankroll Got It Yeah Chorus I throw that ass back to see if he gon' catch it I ain't ...
Mulatto – He Say She Say
He Say She Say - Mulatto Lyrics Letra: Intro I don't do the he say, she say Ayy, ayy He say, she say Verse 1 I love a ...
Mulatto – Rich Sex
Rich Sex - Mulatto Lyrics, Letra: Intro Big Latto (Bankroll Got It), ayy Pre-Chorus Nigga, please, where your bitch at? (Bitch at), ayy Gucci with the Prada, call it mismatch ...
Mulatto – Pull Up ft. 21 Savage
Pull Up - Mulatto ft. 21 Savage Lyrics Letra: Intro Diego, Diego, Hitmaka! (B-B-Bankroll Got It) Pre-Chorus: Mulatto Yeah, pull up, drop the top, hopped ...
Mulatto – On God
On God - Mulatto Lyrics Letra: Intro (D-Diego) (B-B-Bankroll Got It) Chorus Got 'em like mm-hmm (Uh), pussy too good (Yeah) Real boss bitch, need a nigga out ...
Mulatto – Youngest N Richest
Youngest N Richest - Mulatto Lyrics Letra: Intro B-B-Bankroll (Big Latto) Queen of the south Know what I'm sayin', like (Yeah) When I be doin' these ...
Mulatto – Latto
Latto - Mulatto Lyrics, Letra: Yeah, she popping that s--- like she sell percs Brand new chanel purse Big latto just pulled up in hellcat But I ...
Mulatto – My Body
My Body - Mulatto Lyrics Letra: Intro (On, on, on and on, on) (Ghost Kid the producer) Chorus I just walked up in the club, I'm finna ...
Mulatto – Latto
Latto - Mulatto Lyrics, Letra: Intro Yeah Verse 1 Yeah, she poppin' that shit like she sell Percs Brand new Chanel purse Big Latto just pulled up in Hellcats But I went ...
Mulatto – ATL Hoe
ATL Hoe - Mulatto Lyrics, Letra: Intro Yeah, yeah Chorus You know pretty bitches love hood niggas I want me a scammer or a drug dealer I'm ...
%d blogueiros gostam disto: