Peace division – Club Therapy

Letra “Peace division – Club Therapy” Official Lyrics

When I go to a nightclub, you know
I’m not going for the fire that’s coming out of the walls… yeah
I’m not going there to go be in the VIP
Area, and drink fancy fucking champagne… nah
No, I’m not going for none of those
Reasons to tell you the truth, you know

I’m just going for the music

I don’t need big breaks and a big
Song with a buildup and lights and smoke
Fuck all that man, I don’t need none of that shit
I just need some good music

I got enough problems on my own man with women and jobs, DJing
Making music you know
So when I do go out man I just wanna have a drink and just
I just sit back man and be by myself…
And just nod my head to some good music man…
I don’t wanna be… fucked with by lights, and dressing nice
I’m just a regular guy, you know
Who walks into a club and wants to hear a groove

To give a fuck less about all those girls over there man
I’ve had girls, man
All different types
My life ain’t gonna change tonight… But yours is…

‘Cause right now all we need to do is just
Bop our heads to this groove over here, you know

‘Cause right now all we need to do is just
Bop our heads to this groove over here, you know

‘Cause right now all we need to do is just
Bop our heads to this groove over here, you know

‘Cause right now all we need to do is just
Bop our heads to this groove over here, you know

‘Cause right now all we need to do is just
Bop our heads to this groove over here, you know

‘Cause right now all we need to do is just
Bop our heads to this groove over here, you know

‘Cause all you need is a kick drum and a good bassline and a hi-hat
You don’t need any of that other shit man, it’s all confusion

I’m just gonna let this groove play a minute so you understand

I’m all about the music

%d blogueiros gostam disto: