Summer Walker – Nobody Else

Nobody Else – Summer Walker Lyrics, Letra:
Verse 1
Tell me what you see in me
Gotta be something different
You must be made for me, patience is everything
In and out, in and out, in and out
Arguing, trifling
Difficult, maybe more
I don’t know, know why you love me, yeah
You caught it bad, you got it bad for me, babe
I do declare, they all can’t have this, babe

Chorus
Nobody else but you
Nobody else could make this move
Nobody else had a clue
What I could do, what I could do
The right amount of love, right amount of trust
Right amount of dick
Right amount of slap me up
I think I’m throwin’ a fit
Right amount of roleplay
Right amount of talkin’ to me
Oh, yeah, yeah, yeah
Oh, oh, hey, oh, oh

Verse 2
Feel it in my heart, feel it my soul, feel it in my bod’, my body
Play fair, I gotta let you do, no
Will never fall out of love with you
With you, with you, with you, with you
I don’t wanna fight, I don’t wanna fuss
Baby, I’m trusting you, I’m trusting you, ah
Fightin’ on my mind, fightin’ all my life for you
I’m trusting you, babe
I want this, I want this to work out so bad
God, I feel it in my chest at night
I want this, I want this, yeah, yeah
Will never fall out of love with you
With you, with you, with you, with you

Outro
Loyalty stay from you, ooh-ooh-ooh-ooh, ooh
Never ever ever had to come get you
Get you, get you, get you, get you
I, I, I love you, boy
I, I, yeah, yeah
Letra lyrics lyric letras versuri musiek lirieke tekstet paroles

Summer Walker – Girls Need Love ft. Drake
Girls Need Love - Summer Walker ft. Drake Lyrics, Letra: (Intro: Summer Walker) Honestly (Verse 1: Summer Walker) Honestly, I'm tryna stay focused You must think I've got to be ...
Summer Walker – Karma
Karma - Summer Walker Lyrics, Letra: (Intro}: I told you, you better stay prayed up You never thought the universe'll be looking for revenge (Pre-Chorus}: You can get judged ...
Summer Walker – Playing Games (Extended Version)
Playing Games (Extended Version) - Summer Walker Lyrics, Letra: Verse 1: Summer Walker Whip, bought it Crib, got it Job, on it Did I ever Ask you ...
Summer Walker – BP
BP - Summer Walker Lyrics, Letra: (Verse}: Young girl in hard Daisy Dukes You thought you'd have a great night (oh) You thought with your hot rod and your ...
Summer Walker – I’m Gonna Love You Just a Little More Baby
I’m Gonna Love You Just a Little More Baby - Summer Walker Lyrics, Letra: Verse 1 Ooh, give it up Ain't no use I can't help ...
Summer Walker – Just Might ft. PARTYNEXTDOOR
Just Might - Summer Walker ft. PARTYNEXTDOOR Lyrics, Letra: Intro: Summer Walker Thinking I can't Take no more Verse 1: Summer Walker & PARTYNEXTDOOR I just ...
Moneybagg Yo – Real Luv ft Summer Walker
Real Luv - Moneybagg Yo ft Summer Walker Lyrics, Letra: Intro 808 Mafia Oh, oh, oh, baby Oh, oh, oh, baby Chorus: Summer Walker Real good, real crime, ...
Summer Walker – Shame
Shame - Summer Walker Lyrics, Letra: (Verse}: In a perfect world You're understanding, I'm not a perfect girl I would drop my fears at the door I will only bring ...
Summer Walker – Off of You
Off of You - Summer Walker Lyrics, Letra: Verse 1 You won't even listen I ain't even tripping Fuck it, keep it popping, sipping I'm tired of ...
dvsn – ‘Flawless’ Do It Well Pt. 3 (ft. Summer Walker)
'Flawless' Do It Well Pt. 3 - dvsn (ft. Summer Walker) Lyrics, Letra: Can I get flawless center stage? Do you got someone else ...
Summer Walker – Anna Mae
Anna Mae - Summer Walker Lyrics, Letra: Verse 1 What's temporary? Me or you? You want me here to stay (Stay) But your situation tells me that it’s ...
Summer Walker – CPR
CPR - Summer Walker Lyrics, Letra: (Verse 1}: Caught me at the right time baby (Oh) I was at the edge, I was at the end Made me feel ...
Davido – D & G ft. Summer Walker
D & G - Davido ft. Summer Walker Lyrics, Letra: Intro We got London on da Track Classic Kido, Kido Kido on the beat, better run it ...
Summer Walker – Drunk Dialing…LODT
Drunk Dialing…LODT - Summer Walker Lyrics, Letra: Part 1: Drunk Dialing Verse 1 It's 3:34 and I don't need no more You can call it ...
Si prega di attivare i Javascript! / Please turn on Javascript!

Javaskripta ko calu karem! / Bitte schalten Sie Javascript!

S'il vous plaît activer Javascript! / Por favor, active Javascript!

Qing dakai JavaScript! / Qing dakai JavaScript!

Пожалуйста включите JavaScript! / Silakan aktifkan Javascript!
%d blogueiros gostam disto: