Wiz Khalifa – Slim Peter

Slim Peter – Wiz Khalifa Lyrics Letra:
Uh, leave it to me, if you want some bomb-ass weed, leave it to me
If you want a fire-ass verse, leave it to me
If you want a bad bitch taken, leave her with me
Uh, freeze up the sleeve, you would think it’s Taco Tuesday, we get the cheese
I ain’t too into her needs, but if she want it, I’ma get it for her
So much bottles, they askin’ what I spend it for
Well, um (well, um), if you wanna have a good time, leave it to me
If you wanna ride down Sunset, leave it to me
Tip the three-wheeler and we smokin’ on good tree

Woo
We goin’ the fuck off right now, ha
(Statik Selektah)

Grew up like Boyz N the Hood, shit wasn’t all good
And now my mom got a crib, the backyard is all woods (hahaha)
Shoutout to Chevy and my brothers too
Uh, try to copy my style, but wasn’t ready
I’m at the crib rackin’ up plaques and buildin’ Chevies
A lot of food stacked on my plate, I’m gettin’ heavy
I came and took my spot in the game, no one let me
Now outer space is my destination
Stuck around niggas who showed love instead of hatin’
And gettin’ money’s my occupation, haha
Forget the time you wasted
If you can’t roll up a paper, leave it to me
Turn up the bass and wake up the neighbors, leave it to me
Makin’ sure everyone’s safe, leave it to me
6AM, gin shot straight, leave it to me
This exactly where I’m supposed to be
Hella weed, nothin’ but real ones close to me
Get in the gym and never fold
Real peaceful nigga, but hands they don’t wanna throw with me
Lotta legends been on the road with me
Really good aim, I don’t use no scope
One shot and that’s all she wrote (and that’s all she wrote)
Letra lyrics lyric letras versuri musiek lirieke tekstet paroles

Stay Focused – Wiz Khalifa
Letras da Musica Started small with nothing Now I got it all I still want more Who say I can't have that too You feel me Foot on the gas, ...
Dimitri Vegas & Like Mike – When I Grow Up ft. Wiz Khalifa
Lyrics, Letras da Musica When I grow up, I wanna be like Wiz Khalifa Have lot's of cool stuff, when I grow up Hear my music through ...
Wiz Khalifa – Rain feat. PARTYNEXTDOOR
Lyrics, Letras da Musica Sledgren Cardo got wings You gon' need an umbrella It's gon' be some stormy weather You gon' need an umbrella It's gon' be some stormy weather You ...
Wiz Khalifa – Homework feat. THEMXXNLIGHT
Lyrics, Letras da Musica I been in my zone (I been in my zone) I just wanna know (I just wanna know) Why you left me in ...
Wiz Khalifa – Still Wiz
Still Wiz - Wiz Khalifa Lyrics Letra: Hahahaha, uh (Hitmaka) Hahaha ('Mano, sound) I'm still wiz (still wiz) Niggas got me in that mood (in that mood) How they ...
Wiz Khalifa – Blue Hunnids ft. Jimmy Wopo & Hardo
Blue Hunnids - Wiz Khalifa ft. Jimmy Wopo & Hardo Lyrics, Letra: (Jimmy Wopo}: Yes yeah Trap niggas on Yes, Woponese, yeah (Yeah) I get the money, uh (yeah) Trap, trap I ...
Mary Jane – DJ Sam Sneak Feat. Nipsey Hussle, Wiz Khalifa & Curren$y
Lyrics, Letras da Musica ⦁ Song Lyrics Not Available: Send the lyrics of this song. In the form ⦁ A letra desta musica não está disponível, ...
Logic – Still Ballin’ ft. Wiz Khalifa
Still Ballin' - Logic ft. Wiz Khalifa Lyrics, Letra: Intro: Logic 'Cause that's uh, Seth MacFarlane shit Orville, we on that outer space Fuck it, we ...
City Of Steel – Wiz Khalifa
Letras da Musica Throw that shit and get real in that city of steel Throw that shit and get real in that city of steel Throw that ...
Letterman – Wiz Khalifa
Letras da Musica 808 Mafia Ooh, yeah These dudes ain't got no wins Still gon' talk like Letterman Girls at the front door, let 'em in Girls at the front ...
No Dirt – Wiz Khalifa
No Dirt - Wiz Khalifa Letras da Musica Mhm Let me talk to you Show you something that you probably seen before, but you ain't seen it like ...
Wiz Khalifa – All of a Sudden feat. THEMXXNLIGHT
All of a Sudden - Wiz Khalifa feat. THEMXXNLIGHT Lyrics, Letra: (THEMXXNLIGHT} (Call me, reach me) Call me, reach me Only when your goin' to see me Oh, then ...
Wiz Khalifa – Contact ft. Tyga
Contact - Wiz Khalifa ft. Tyga Lyrics, Letra: Ha Oh my God, Ronny I'm a big dog, baby, I'ma bark back (Bark back) Got a bad-ass ...
Wiz Khalifa – Very Special
Lyrics, Letras da Musica Yeah, yeah, yeah Yeah, yeah Eh, eh, eh Uhh I treat you special cuz you very special I treat you special cuz you very special Will I ...
%d blogueiros gostam disto: