Young Dolph – Death Row

Death Row – Young Dolph Lyrics Letra:
Intro
Let the BandPlay (Let the BandPlay)
Six trucks, two drop tops, three coupes
Two four doors, three old schools
Hm, and a whole lotta other shit I can’t think of right now ‘cause I’m high as fuck
PaperRoute Frank

Chorus
Big boss, CEO on that Suge shit (It’s Dolph)
I smoke that killa back to back on that Snoop shit (Strong)
On that Dr. Dre shit, I’m still ruthless (Woo)
Thug life, outlaw, I’m on that Pac shit
Pull the trigger, let it sing, I’m on that clock shit (For real though)
(Fa, fa, fa) I’m aimin’ for your top, bitch (For real though)
Take them heels off before you jump up in this drop, bitch
She ask how much cost syrup in my cup, that’s a lot, bitch (Uh)

Verse 1
Ain’t no more purple, so I’m drinkin’ yellow snot bitch (‘Tussin)
Got some choppers, got a plug, then I got rich (For real though)
Cashed out on three Lamborghinis just to pop shit (For real though)
I brought the millions to the circle, nigga, mob shit (Ayy, ayy)
I pray to God my son don’t get cursed for some shit I did (Please)
I hit ‘em in the chest and tell ‘em that the world his (His)
I put it all on the line ‘cause I’m a gambler, nigga (Yeah, yeah)
Just bought my brother a motherfuckin’ Phantom, lil’ nigga (Yeah, yeah)
I kidnapped this bitch, she let her phone stay dead for three days (Damn)
I just poured a eight of Wock-Wock in a pitcher of Kool-Aid (Woo)
My barber get a hundo every time I get a new fade
Blue Aventador, blue diamonds at the Blue Flame
Chorus
Big boss, CEO on that Suge shit (It’s Dolph)
I smoke that killa back to back on that Snoop shit (Strong)
On that Dr. Dre shit, I’m still ruthless (Woo)
Thug life, outlaw, I’m on that Pac shit
Pull the trigger, let it sing, I’m on that clock shit (For real though)
(Fa, fa, fa) I’m aimin’ for your top, bitch (For real though)
Take them heels off before you jump up in this drop, bitch
She ask how much cost syrup in my cup, that’s a lot, bitch (Uh)

Verse 2
Pour it ‘til it’s dirty (Dirty), my Glock got a thirty (Extendo)
Family know I’ma get this money, they ain’t gotta worry (Uh-uh)
Forgis when I’m swervin’ (Woah), Wock-Wock when I’m thirsty (Wock-Wock)
I’ma count paper when the birds start chirpin’ (Trap)
Ten karat solitaires got my ears hurtin’ (Rocks)
I could never, ever chase a bitch, it’s not worth it
The realest motherfucker I know is me, but I ain’t perfect
Roll past my ex-bitch house flexin’ on purpose (Haha)
You look good, but your baby daddy broke, bitch (Yeah, yeah)
In the trap they love me like the pope, bitch (Yeah, yeah)
Might as well go hang yourself with a rope, bitch (Yeah)
They call me Dolph the Goat, bitch

Chorus
Big boss, CEO on that Suge shit (It’s Dolph)
I smoke that killa back to back on that Snoop shit (Strong)
On that Dr. Dre shit, I’m still ruthless (Woo)
Thug life, outlaw, I’m on that Pac shit
Pull the trigger, let it sing, I’m on that clock shit (For real though)
(Fa, fa, fa) I’m aimin’ for your top, bitch (For real though)
Take them heels off before you jump up in this drop, bitch
She ask how much cost syrup in my cup, that’s a lot, bitch (That’s a lot, bitch)

Letra lyrics lyric letras versuri musiek lirieke tekstet paroles

Young Dolph – CrayCray
CrayCray - Young Dolph Lyrics Letra: Intro Uh (Band-) Ayy (Let the band play, ayy) Yeah, yeah (Ayy, ayy, ayy), yeah Verse 1 Keep a yop, can't trust nobody (Nobody) Got young niggas beggin' ...
YFN Lucci – I’m Gone (ft. Young Dolph)
I'm Gone - YFN Lucci (ft. Young Dolph) Lyrics, Letra: Intro Hah, Dinero, fool Gangsta Grizzill Verse 1: YFN Lucci Uh, I just took all your shit, ...
Young Dolph – The Land
The Land - Young Dolph Lyrics Letra: Intro Ayy (Junkie, turn me up) (Sosa 808) Yeah Verse 1 Why the feds tryna build a case on me? (Damn) Got a lot of ...
Young Dolph – To Be Honest
To Be Honest - Young Dolph Lyrics Letra: Intro: Logic & Young Dolph (What Juicy say? He be like, "Shut the fuck up") Okay, let's ...
Bun B – In My Trunk (Lyrics) ft. Young Dolph, Maxo Kream
In My Trunk (Lyrics) - Bun B ft. Young Dolph, Maxo Kream Lyrics, Letra: Bun B I got neon (In my trunk) I got ...
Young Dolph – Rich Slave
Rich Slave - Young Dolph Lyrics Letra: Intro (Drumma Boy) All them diamond chains, he look like a rich slave All them diamond chains, he look ...
Young Dolph – Major
Major - Young Dolph Lyrics, Letra: (Intro: Young Dolph Hold up, hold up, hold up, hold up, break that down Ayy, bruh, don't get that shit on ...
Young Dolph – Hold Up Hold Up Hold Up
Hold Up Hold Up Hold Up - Young Dolph Lyrics Letra: Intro (Ayy, yo, Bandplay) Uh Uh Uh (Let the band play), uh Chorus Hold up, hold up, hold up, ...
Young Dolph – Juicy
Juicy - Young Dolph Lyrics, Letra: Intro Yeah, ayy, yeah, ayy, yeah, ayy, yeah, ayy Yeah, ayy, yeah, ayy, yeah, ayy, yeah, ayy Yeah, ayy, yeah, ...
Bagg (Letra) – Young Dolph feat. Lil Yachty
Bagg (Letra) - Young Dolph feat. Lil Yachty Letras da musica: I got the streets I got the juice I got the weed, I got the drank, ...
Young Dolph – I See $’s
I See $’s - Young Dolph Lyrics Letra: Intro Yeah, yeah (DJ Cyreen) Let the BandPlay PaperRoute Frank, ha Verse 1 Didn't need a label, came in with ...
Young Dolph – Black Friday Skit
Black Friday Skit - Young Dolph Lyrics Letra: Interlude: Ron, Young Dolph, Other Speaker They play it on every station, even the white folks' ...
Young Dolph – On God
On God - Young Dolph Lyrics, Letra: (Chorus}: Can't talk right now, baby girl I’m high Bustin' down millions with my guys Keep them racks on me when I ...
Young Dolph – Still Smell Like It
Still Smell Like It - Young Dolph Lyrics, Letra: (Intro}: Huh, yeah Smell that shit on me nigga (?} that muh' fucka right there and go buy anotha one ...
%d blogueiros gostam disto: