Home / R&B / Yung Bleu & YFN Lucci – Beautiful (Outro)

Yung Bleu & YFN Lucci – Beautiful (Outro)

 Notify Problem At Video

Lyrics, Letras da Musica
I shouldn’t think more about you than you think about yourself
You gotta know you beautiful

Baby you’re beautiful
I think that you should know
I think that you should know (yeah)
I think that you should know (you should know it)
Baby you’re beautiful
I think that you should know
I think that you should know
I think that you should know

You know I like you with no make-up
I’m in a rush, ain’t got no time to fix your face up, wrap it in a bun
Keep it natural, don’t dress it up, that take away the fun
Sometimes I like it when you lookin’ basic
Lookin’ like yourself and not just lookin’ like no fake bitch
Ain’t no interruptions, I know you know how to take dick
No ass shots but that ass pretty and soft (that’s the way)
That’s the way I like to get off, I like it

Baby you’re beautiful
I think that you should know
I think that you should know
I think that you should know
Baby you’re beautiful
I think that you should know
I think that you should know
I think that you should know

 Notify Problem

Update Letras

Confira Mais Letras

Yung Bleu – What It Seems Yung Bleu "What It Seems" (WSHH Exclusive - Official Audio) Confira Lyrics, Letra da musica com Video para Ouvir, Aprenda agora a cantar todas as...
Yung Bleu – Wanna Fuck Lyrics, Letras da Musica You ain't gotta You ain't gotta say too much You ain't gotta say too much, from the look in your eyes I can tell y...
Ice On My Baby – Yung Bleu Lyrics, Letras da Musica I just put some ice on my baby I just put some ice on my baby, hey I just put some ice on my baby (put some ice, ye...
Street Kings – YFN Lucci ft. Meek Mill Letras da Musica Uh, young street nigga tryin' make some millions I know you hear me but you gotta feel me These niggas talk about it but they ...
Street Kings – YFN Lucci Feat. Meek Mill Letras da Musica Uh, young street nigga tryin' make some millions I know you hear me but you gotta feel me These niggas talk about it but...
Boss Life – YFN Lucci ft. Offset Letras da Musica Uh, young fly nigga I kick big shit, yeah Plus my wrist lit, hey Plus my bitch rich, yeah I'm a big pimp, yeah I talk big sh...
YFN Lucci – At My Best Lyrics, Letras da Musica June you're a genius Know we started from the bottom nigga Think It's A Game You know you don't hustle you don't eat ...
When I’m Gone – YFN Lucci Lyrics, Letras da Musica Buddah blessed this beat Think It's A Game They gon miss me when I'm gone Pour out some liquor for your dawgs gone...
Too Much – YFN Lucci ft. Wale Lyrics, Letras da Musica Evil G Think It's A Game She gon love me tomorrow, bitch gon love me tomorrow Ooohh, oooohhh Too much...
Time For It – YFN Lucci Lyrics, Letras da Musica Street shit nigga you know what the fuck goin' on You know, my first album and shit You know, a nigga done came far, ...
The Things We Can Do – YFN Lucci Lyrics, Letras da Musica 30 you a fool for this one Look, I can't lose First things first never pick and choose All this damn ice got her g...
The King – YFN Lucci Lyrics, Letras da Musica Zaytoven Think It's A Game Alexander McQueen for the king huh Alexander McQueen for the king huh Whole cup full o...
Remember – Mozzy Lyrics, Letras da Musica Oooh, sittin' here thinkin' bout how shit used to be Damn I remember, goddamn I remember those times, aye About...
Nice For What – YFN Lucci Lyrics, Letras da Musica Everybody get your mothafuckin' roll on I know shorty really hate it when I prolong I'ma take her ass to stay, she cu...
My Time – YFN Lucci Lyrics, Letras da Musica Zaytoven You know they hate when we make it Too many niggas wrote statements We've been scarred since babies I pu...