Home / R&B / Yung Bleu & YFN Lucci – Beautiful (Outro)

Yung Bleu & YFN Lucci – Beautiful (Outro)

 Notify Problem At Video

Lyrics, Letras da Musica
I shouldn’t think more about you than you think about yourself
You gotta know you beautiful

Baby you’re beautiful
I think that you should know
I think that you should know (yeah)
I think that you should know (you should know it)
Baby you’re beautiful
I think that you should know
I think that you should know
I think that you should know

You know I like you with no make-up
I’m in a rush, ain’t got no time to fix your face up, wrap it in a bun
Keep it natural, don’t dress it up, that take away the fun
Sometimes I like it when you lookin’ basic
Lookin’ like yourself and not just lookin’ like no fake bitch
Ain’t no interruptions, I know you know how to take dick
No ass shots but that ass pretty and soft (that’s the way)
That’s the way I like to get off, I like it

Baby you’re beautiful
I think that you should know
I think that you should know
I think that you should know
Baby you’re beautiful
I think that you should know
I think that you should know
I think that you should know

 Notify Problem

Update Letras

Update Video

Add Official Music Video

Confira Mais Letras

Yung Bleu – What It Seems Yung Bleu "What It Seems" (WSHH Exclusive - Official Audio) Confira Lyrics, Letra da musica com Video para Ouvir, Aprenda agora a cantar todas as...
Yung Bleu – Wanna Fuck Lyrics, Letras da Musica You ain't gotta You ain't gotta say too much You ain't gotta say too much, from the look in your eyes I can tell y...
Yung Bleu – Time To Myself Time To Myself - Yung Bleu Lyrics, Letra: (Intro}: Grizavelly Papi Quality, Quality (Chorus}: My heart don't pump no blood no more My heart won't l...
Yung Bleu – Those Games Those Games - Yung Bleu Lyrics, Letra: (Chorus}: Wanna hangout with your gang (Gang, gang, gang) When I call you, we can't hang (Call me, baby) You ...
Yung Bleu – Running With The Wolves Running With The Wolves - Yung Bleu Lyrics, Letra: (Intro}: Al Geno on the track Investments 6 (Verse 1}: Runnin' wit' the wolves comin' ...
Yung Bleu – Only God Knows Only God Knows - Yung Bleu Lyrics, Letra: (Intro}: You know my voice gone like a mothafucka Nigga been sick all week (Al Geno on the track) But I st...
Yung Bleu – On Cam Feat. Moneybagg Yo On Cam - Yung Bleu Feat. Moneybagg Yo Lyrics, Letra: All these freak hoes just want a daddy I'ma hit you from the back, say bitch you nasty I'...
Yung Bleu – Old Me Feat. Moneybagg Yo Old Me - Yung Bleu Feat. Moneybagg Yo Lyrics, Letra: You know your man got a whole lot of bands, yeah You know your man got a whole lot of band...
Yung Bleu – Kids To Bed Kids To Bed - Yung Bleu Lyrics, Letra: (Intro}: Man you know the kids won't stop playin' Go put them in their room Shit, they just turned to the sid...
Ice On My Baby – Yung Bleu Lyrics, Letras da Musica I just put some ice on my baby I just put some ice on my baby, hey I just put some ice on my baby (put some ice, ye...
Yung Bleu – Gangsta Music ft. Juicy J Gangsta Music - Yung Bleu ft. Juicy J Lyrics, Letra: l Geno on the track Uh, woah, woah-woah (Verse 1: Yung Bleu}: My new bitch ride with me, I'm r...
Yung Bleu – Energizer Energizer - Yung Bleu Lyrics, Letra: (Intro}: Yeah, yeah Yeah, yeah, yeah, yeah Al Geno on the track (Chorus}: Bad bitch on my appetite (My appetit...
Yung Bleu – Coast To Coast ft. Hogg Booma & Shad Levi Coast To Coast - Yung Bleu ft. Hogg Booma & Shad Levi Lyrics, Letra: (Intro: Yung Bleu}: Oh, she get the money from coast to coast We do whateve...
YFN Lucci – Think I Lost It Think I Lost It - YFN Lucci Lyrics, Letra: (Intro}: Think it's a game? Do-do-do-do-do-do-do-do, do, uh, uh, yeah Ayy, ayy Uh, uh, hey Ayy they gon' ...
YFN Lucci – Think I Lost It Think I Lost It - YFN Lucci Lyrics, Letra: (Intro}: Think it's a game? Do-do-do-do-do-do-do-do, do, uh, uh, yeah Ayy, ayy Uh, uh, hey Ayy ...