Home / HipHop / Magic City Monday – Jeezy ft. Future, 2 Chainz

Magic City Monday – Jeezy ft. Future, 2 Chainz


LETRA & VIDEO OFICIAL DA MUSICA
[Intro: Jeezy] Yeah, that truck backin’ up
Yeah, yeah, yeah, yeah ho!

[Hook: Jeezy] Bitch we ain’t playin’ ’bout that money
We got ’em wrapped up like a mummy
That Presidential lookin’ sunny
Feel like a Magic City Monday
These niggas hatin’ on a playa, hold their nuts on a playa
Wanna see a nigga fall out the game
Just know I stay smokin’ good, steady ballin’ on these suckas
Countin’ paper, I suggest you do the same

[Verse 1: Jeezy] Jizzle is the name, hustlin’ is the game
Bought everything on the mannequin, money like a train
Might just walk up out of Neiman’s and go buy me a plane
Black drophead Phantom just to hog up all the lanes
If you don’t think that’s funny, then you don’t know me, money
If you playin’ ’bout this paper, then you don’t know me, honey
The clique don’t do no holsters, we standin’ on the sofa
And we be in them Rolls, the ones that come with chauffeurs
Who the fuck the DJ? He playin’ all my hits
Say who them niggas puttin’ on? Bet they got all the bricks
Money’s the agenda, we mix it like a blender
Got ten off in the fender, with steps up in the center

[Hook: Jeezy] Bitch we ain’t playin’ ’bout that money
We got ’em wrapped up like a mummy
That Presidential lookin’ sunny
Feel like a Magic City Monday
These niggas hatin’ on a playa, hold their nuts on a playa
Wanna see a nigga fall out the game
Just know I stay smokin’ good, steady ballin’ on these suckas
Countin’ paper, I suggest you do the same

[Verse 2: 2 Chainz] Rest in peace Nando, car full of ammo
Abracadabra, Magic, Orlando
Hop up out the bando, hop up out the Lambo
Got my Cuban links on, they gon’ need a passport
I’m doin’ the dashboard, paid 300 cash for it
Used to have the glass like it came out the backboard
Came in the backdoor, skin color rim
Man the bitch keep robbin’ on me, I’ma turn into a genie
Got that Magic City flow, got that money on the floor
I’m so close to the club I damn near parked on the floor
It’s a line at the door, niggas lyin’ at the door
Hit the hotel suite and put the sign on the door

[Hook: Jeezy] Bitch we ain’t playin’ ’bout that money
We got ’em wrapped up like a mummy
That Presidential lookin’ sunny
Feel like a Magic City Monday
These niggas hatin’ on a playa, hold their nuts on a playa
Wanna see a nigga fall out the game
Just know I stay smokin’ good, steady ballin’ on these suckas
Countin’ paper, I suggest you do the same

[Verse 3: Future] BRRRRRRRRR that’s that check runnin’ through the machine!
I got the retail on ’em
By the time it get to you it got detail on it
We got that fishscale on it
By the time it get to you it got seashells on it
I get a rush now
Walk on a Rollie and bust down
After I flooded my wrist
I go jump in your bitch and then jump in a foreign
You know what I represent
Everything I whip up, yeah it gotta be foreign
We wrap it up like a mummy
Finessin’ and wrappin’ up dummy
I got a plug on the girl
But I know, I know you tellin’
I gotta shit on you first, cause I know you jealous
I had to jump off the porch, now I’m fully developed
Baller status, absolutely, top back, no roof
They search around for the street fare
They’ll never have a clue

[Hook: Jeezy] Bitch we ain’t playin’ ’bout that money
We got ’em wrapped up like a mummy
That Presidential lookin’ sunny
Feel like a Magic City Monday
These niggas hatin’ on a playa, hold their nuts on a playa
Wanna see a nigga fall out the game
Just know I stay smokin’ good, steady ballin’ on these suckas
Countin’ paper, I suggest you do the same

[Outro: Future] Super
Who you know run up the check like that?
Who you know run up the check like that?
Who you know run up a tab like that?
Hendrix! Hendrix!

Report a Problem in Lyrics
Report a Problem in Video 
 

Confira Mais Letras

All Da Smoke Letra – Future & Young Thug All Da Smoke Letra - Future & Young Thug Letras da Musica You it, I'm it, everybody it We want all the smoke, we want all the smoke We want, I...
All I Know (Letra) – The Weeknd Feat. Future All I Know (Letra) - The Weeknd Feat. Future Letras da musica: Oh, oh, oh, oh Ooh-ooh-ooh-ooh-oh Oh, oh, oh, oh Ooh-ooh-ooh-ooh-oh The reas...
All I Know (Tradução) – The Weeknd Feat. Future All I Know (Tradução) - The Weeknd Feat. Future Letras da musica: Tudo O Que Eu Sei Oh, oh, oh, oh Ooh-ooh-ooh-ooh-oh Oh, oh, oh, oh Ooh-oo...
BIG BIDNESS – Big Sean, Metro Boomin (Feat. 2 Chainz) BIG BIDNESS - Big Sean, Metro Boomin (Feat. 2 Chainz) Yeah, you hear that? That's inevitability You can't stop this shit, I'm too tapped in I'...
Gucci Linen – Blackbear (feat. 2 Chainz) Gucci Linen - Blackbear (feat. 2 Chainz) Letras da Musica My bed is draped in Gucci linen, uh I never say I love you to these women, no Unless...
Cold Letra – Maroon 5 Feat. Future Cold Letra - Maroon 5 Feat. Future Letras da musica: Cold enough to chill my bones It feels like I don't know you anymore I don't understand why...
Comin Out Strong Letra – Future Feat. The Weeknd Comin Out Strong Letra - Future Feat. The Weeknd Letras da musica: intro] High klassified I got the truth, me, baby! Like a nigga don't...
Deadz Letra – Migos Feat. 2 Chainz Deadz Letra - Migos Feat. 2 Chainz Letras da musica: You niggas in trouble (niggas in trouble) You niggas in trouble (niggas in trouble) You n...
Don’t Sleep On Me Letra – Ty Dolla $ign feat. Future & 24hrs Don't Sleep On Me Letra - Ty Dolla $ign feat. Future & 24hrs Letras da Musica Don't sleep on me (Don't sleep) Stop sleeping on (Don't sleep) ...
Door Swangin Letra – 2 Chainz Door Swangin Letra - 2 Chainz Letras da Musica I wouldn't even... I wouldn't even be here without that mothafuckin' door We doing numbers, h...
Drip on Me Letra – Future & Young Thug Drip on Me Letra - Future & Young Thug Letras da Musica You know I just bought another shovel This year we buried a lot of bags, you dig? Whee...
Feed Me Dope Letra – Future Feed Me Dope Letra - Future Letras da Musica Ready for whatever Clever as it get Do I really gotta explain myself Weigh the dope up, cook t...
Fresh Air Letra – Future Fresh Air Letra - Future Letras da musica: (ostentação, palavra que eu gosto de ouvir) See you touch your toes While you cookin' breakfast ...
Devotion – Future Ft. FBG Wookie Lyrics, Letras da Musica I don't even think you know how much I fuck with you It's too much money involved can't make me lose You playin...
Group Home Letra – Future & Young Thug Group Home Letra - Future & Young Thug Letras da Musica I cheated on my fears, yeah I broke up with my doubts, yeah Got engaged with my fa...
Comentários no Facebook